» » » Питання: запах ацетону в сечі?


Питання: запах ацетону в сечі?

8 лютого 12:12, 2013 Мадіна запитує:

цукор 6,1 тільки перевірялася, почала приймати диклофенак в таблетках, кальцій вітаміни та пентовіт .... з'явився запах ацетону в сечі, чи може це бути пов'язано з ліками? приймаю щодня атеналол 100 рази еналаприл 20 рази еутірококс 137.5 ... допоможіть будь ласка радою ... не хочу йти до лікарів ... ((


8 лютого 21:47, 2013 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

Поява ацетону в сечі можливо з різних причин, але найбільш частими з них є цукровий діабет, порушення в режимі харчування, зневоднення. Цей стан не пов'язано з прийомом медикаментів, а пов'язано з основним захворюванням.

Враховуючи, що у Вас підвищений рівень цукру в крові (норма становить 3,3-5,5 ммоль / л), рекомендую Вам особисто проконсультуватися з лікарем ендокринологом. Детальніше про цукровий діабет, його перебігу, лікування та ускладненнях Ви можете дізнатися з тематичного розділу нашого сайту: Цукровий діабет. Про такий симптом, як ацетонурія Ви можете дізнатися, перейшовши за посиланням: Ацетонурія

9 лютого 12:31, 2013 Мадіна коментує:



я тільки що перевірялася у ендокринолога і робили глюкозний тест, НІ у мене діабету, а нашій лабораторії допустима норма 7 .... через добу, як я перестала приймати диклофенак запах пішов !!

9 лютого 15:48, 2013 МедКоллегія medicatocity.ru пояснює:

У даному випадку поява запаху ацетону в сечі могло бути спровоковане прийомом Диклофенаку. Рекомендую Вам утриматися від прийому даного препарату. Детальніше про ацетонурії Ви можете дізнатися з розділу, перейшовши за посиланням: Ацетонурія


Найцікавіші новини