» » » Питання: Почала прийом Новинета не в той день?


Питання: Почала прийом Новинета не в той день?

8 листопада 14:25, 2011 Оксана запитує:

Мені лікар виписав прийом гормональних таблеток новінет, я його видно погано слухала, і зрозуміла що їх потрібно почати приймати після менструації (((а не з першого дня !!!! я так пила таблетки вже 3 місяці !!! допоможіть що мені робити? ?? я їх вже 21 день пропила і зараз у мене місячні пішли, мені почекати наступних місячних і почати прийом, або відразу пити без перерви ??? Заздалегідь дякую за відповідь

10 листопада 15:17, 2011 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

На жаль, у сформованій ситуації, зсув менструального циклу вже відбулося. Тому, далі приймати цей препарат, потрібно відповідно до інструкції (докладніше про правила застосування Новинета, Ви можете прочитати в нашому розділі, присвяченому цьому препарату: Новинет), Тобто - після закінчення семиденного перерви.

Пам'ятайте про те, що при регулярному застосуванні будь-якого Гормонсодержащіе засоби контрацепції, необхідно проходити огляд гінеколога не рідше ніж раз на шість місяців, для своєчасного виявлення та усунення можливого впливу препарату на Вашу репродуктивну систему та організм в цілому.

Найцікавіші новини