» » » Питання: L-тироксин і зміна ваги?


Питання: L-тироксин і зміна ваги?

19 серпня 23:08, 2011 Наталія запитує:

Здравствуйте! Мені 27 років. У січні цього року мені поставили діагноз гіпотиреоз. Показник ТТГ був 16,5. Призначили L-тироксин мінімальну дозу 25 мг. У травні ТТГ став 7,8. У липні ТТГ - 4,5.

Лікар прийняла рішення не збільшувати дозу L-тироксину до жовтня. Але мене турбує питання зі зміною ваги мого тіла. До прийому L-тироксину важила 50-52 кг при зрості 173см.

У їжі ніколи не обмежувалася, при цьому вага не збільшувався. За перші 5 місяців прийому L-тироксину набрала 6 кг.

Останні 2 місяці сиджу на дієті (і це у мене вперше в житті), обмежую себе в їжі, але скинула лише 2,5 кг. Питання: при тому, що скрізь пишуть і говорять, що прийом L-тироксину не впливає на збільшення ваги, я бачу зворотне.

Чому так відбувається, особливості мого організму? І що ж буде через рік, якщо я не буду сидіти на дієті?
Заздалегідь дякую за відповідь! З повагою, Наталя.

20 серпня 23:54, 2011 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

Як правило збільшення ваги розвивається рідко, проте це один з побічних ефектів препарату. Вам необхідно дотримуватися дієти і виконувати всі рекомендації лікаря фахівця.

Найцікавіші новини