Питання: sos !!?

7 січня 19:58, 2014 Лена запитує:

Здрастуйте, мені тижні тому видалили Флегмозние апендицит, прийшли місячні, але вони зі згустками і дуже рясні, йдуть вже 9 днів, зазвичай у мене на 6 день закінчується, чи нормально це? Або це реакція на хірургічне втручання ??? що мені робити? ніколи такого не було.

7 січня 22:50, 2014 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

В окремих випадках після проведення хірургічного лікування можливі гормональні збої, що призводять до порушення менструального циклу. У даній ситуації не варто переживати - як правило, подібні порушення усуваються самостійно.

У випадку, якщо в наступному менструальному циклі будуть подібні порушення, рекомендую Вам особисто відвідати лікаря гінеколога для проведення огляду та призначення адекватного лікування. Отримати більш детальну інформацію по цікавить Вас Ви можете в тематичному розділі нашого сайту, перейшовши за наступним посиланням: Менструальний цикл і менструація


Увага, тільки сьогодні!

Найцікавіші новини