» » » Питання: Виділення та зуд?


Питання: Виділення та зуд?

23 серпня 16:33, 2011 Анонім запитує:

Здравствуйте. Мені 31 рік, 10 днів тому почала приймати Регулон. Після чого почала помічати свербіж в області піхви і біло-зелені виділення, припухлість статевих губ.

Перестала приймати таблетки стало легше, свербіж вже не такий сильний і виділення стали менше і стали бежевого кольору. Може це бути через ерозію або це венеричне заболеланіе?

Чи це алергія на Регулон? Скажіть пожалуста.

24 серпня 11:48, 2011 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

Поява даних виділень та свербежу може бути причиною прийому препарату. Однак необхідно проконсультуватися з лікарем гінекологом для проведення обстеження: мазок з піхви і при необхідності проведення лікування.

Також після проведення курсу лікування лікар фахівець підбере вам необхідний контрацептивний препарат.


Увага, тільки сьогодні!

Найцікавіші новини