» » » Питання: Висока температура на другий день після антибіотиків?


Питання: Висока температура на другий день після антибіотиків?

5 лютого 21:51, 2011 Олена запитує:

Дівчинці 1 г 10 міс. Чотири дні тому виписали з лікарні після лікування гнійного отиту і пневмонії. Виписка пройшла терміново без аналізів крові, після повторного Ренге грудної клітки.

Пройшли 3 курсу лікування антибіотиків (АУГМЕНТИН до больніци- в стаціонарі ампісід 7 дн. І ліндоцін 4 уколу). Зараз у дівчинки третій день температура від 38,2 до 38,8 кашель з харкотинням, під час сну сильно потіє.


5 лютого 21:54, 2011 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

Вам необхідно проконсультуватися з лікарем педіатром, здати аналізи: загальний аналіз крові та сечі. Після отримання результатів аналізів лікар прийме рішення про необхідність продовження антибактеріального лікування або чи достатньо буде просто симптоматичної терапії.

На даному етапі ви можете давати дитині жаропоніжаюшіе (Нурофен сироп, Панадол) Препарати і іммуномеделірующіе (Віусід, свічки Віферон).

12 лютого 18:20, 2011 Е запитує:



На 5 день температура спала й не було її цілий день, здали загальний аналіз крові, два показники відхилені це моноцити 14 і лімфоцити 64. Нам прописали антибіотик Супракс.

Сьогодні 5 день прийому антибіотиків, температура трималася 37, а сьогодні піднялася до 37.3. Чим це може бути викликано?

12 лютого 18:22, 2011 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

Можливо, Ваш дитина потрапила в контакт з вірусною інфекцією, можна додати в схему лікування свічки Віферон. У понеділок обов'язково покажіться педіатра і здайте повторно загальний аналіз крові.


Найцікавіші новини