» » » Питання: Доброго дня !?


Питання: Доброго дня !?

17 серпня 16:11, 2011 Ксюша запитує:

У мене побічні дії від кіторола вигляді алергічної висипки на руках і ногах! звертатися до лікаря немає часу, порадьте, ніж це можна вилікувати?

18 серпня 19:00, 2011 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

Головною умовою усунення симптоматики алергії є припинення прийому препарату. Для прискорення відновлення та усунення запальної реакції після алергічної реакції локально пошкоджені шкірні покриви можна змащувати маззю гідрокортизону.
На жаль, усунути розвиток алергічної реакції в майбутньому при застосуванні препарату кіторол ніякої можливості немає - від використання даного препарату слід відмовитися.
Для діагностики даного стану Вам необхідно звернутися за особистою консультацією до лікаря алерголога, а препарат кіторол замінити на інший препарат з групи НПЗЗ.


Увага, тільки сьогодні!

Найцікавіші новини