» » » Питання: Місячні при прийомі Регулона?


Питання: Місячні при прийомі Регулона?

7 липня 15:03, 2014 Марія запитує:

Після викидня призначили пити регулон. Почала прийом в перший день менструації. Вона закінчилася, через тиждень після неї, почалися знову виділення, потім сильніше як місячні і тривали до семиденного перерви, у семиденний перерву також було невелике кровотеча.

Як має бути в нормі? І кровотеча в 7дневний перерву вважається менструацією або після нього ще раз вона повинна початися?

08 липня 00:59, 2014 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

Протягом перших місяців прийому гормональних контрацептивів, в тому числі і Регулона можливі нерегулярні виділення, але, як правило, через -3 місяці вони самостійно припиняються. У нормі на фоні прийому даного протизаплідний засіб менструальноподібнакровотеча (воно не є менструацією - під час прийому протизаплідних медикаментів менструація як така відсутня, в принципі, є тільки менструальноподібнакровотеча в дні перерви) має бути протягом 7-денної перерви.

Рекомендую Вам особисто проконсультуватися з лікарем гінекологом, якщо виділення рясні і йдуть досить часто.


Отримати більш детальну інформацію по цікавить Вас Ви можете в тематичному розділі нашого сайту, перейшовши за наступним посиланням: Регулон. Додаткову інформацію також Ви можете отримати в наступному розділі нашого сайту: Гормональні контрацептиви


Увага, тільки сьогодні!

Найцікавіші новини