» » » Питання: Чи можна погладшати від препарату "Ескапел"?


Питання: Чи можна погладшати від препарату "Ескапел"?

2 вересня 13:11, 2011 Неллі Ільїна запитує:

Здраствуйте! У мене місячні йдуть завжди приблизно 17 числа! Чи не давно я скористалася препаратом "Ескапел" після цього через 4 дні, тоесть сьогодні 2 вересня у мене пішла кров !?

Що це? Мені страшно! А ще в інеті прочитала що від цього препарату деякі дуже сильно товстіють !!!

2 вересня 20:53, 2011 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:


Кров'янисті виділення зі статевих шляхів після застосування препарату Ескапел - це часте побічна явища препарату. даний препарат викликає значні порушення гормонального фону, що може вплинути на обмінні процеси організму і привести до ожиріння.

30 червня 22:43, 2012 Еллі запитує:

Чи можна погладшати від разового прийому Ескапелу?

30 червня 23:23, 2012 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

Як правило, одноразове застосування препаратів екстреної контрацепції не викликає вираженого гормонального збою, який може призвести до порушень з боку ендокринної системи (в тому числі, до появи надмірної ваги). Однак, зовсім виключити таку ймовірність можна.

Детальніше про найбільш популярних препаратах екстреної контрацепції, показання і протипоказання до застосування, а також, про вплив препаратів цієї групи на репродуктивну систему жінки, Ви можете прочитати в наших розділах присвячених цим лікарським засобам: Постинор і Ескапел.

2 січня 11:23, 2013 Марія запитує:



Здрастуйте, 01.01 був незахищений ПА, 20 день циклу, через 27 годин випила таблетку Ескапелу, звичайний цикл 30-32 дні. Скажіть будь ласка, яка ймовірність вагітності?

І ще таке питання: з початком наступного циклу збиралася почати приймати препарат Джес, чи можна почати його застосування в кровотеча, яке передбачається після прийому Ескапелу, або треба чекати наступних місячних?

2 січня 11:47, 2013 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

У тому випадку, якщо Ви прийняли Ескапел ймовірність настання вагітності надзвичайно мала. Почати приймати препарат Джес не рекомендується під час кровотечі, спричиненої Ескапел.

Рекомендую Вам дочекатися чергової менструації і після цього почати прийом Джес. Детальніше про правила прийому цього контрацептиву Ви можете дізнатися з тематичного розділу нашого сайту: Джес.

Про препарат Ескапел Ви можете дізнатися додаткову інформацію в розділі: Ескапел, перейшовши за посиланням.



Увага, тільки сьогодні!

Найцікавіші новини