» » » Питання: Щодо застосування дексаметазону до хлопчика 4 роки?


Питання: Щодо застосування дексаметазону до хлопчика 4 роки?

28 березня 13:45, 2011 Арсен запитує:

Привіт
Мого хлопчика (4 рочки) раптово піднявся температура, а кашель було схожий на собачий гавкіт. Лікар поставив діагноз круп і призначив лікування, до якої входив ін'єкція дексаметазону 1 ампул одноразовий.
Питання мій такий. чи можна 4 річного дитині (хлопчикові) вколоти дексаметазону і чи небезпечний цей препарат ?, можна було лікувати без цього препарату? Так як це гармон, мені підказували що можна було лікувати, потім якщо не було позитивних результатів, то тоді потрібно було застосувати дексаметазон.

Чи небезпечний цей препарат і буде якихось небудь побічних явищ (гармональному зміна і т.д.л) у мого сина.
Заздалегідь величезне подяку.

28 березня 19:20, 2011 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

Ні, в даній ситуації застосування дексаметазону повністю виправдано. Так як при крупі (стенозі гортані) може настати миттєве задуха, яке може призвести до смерті.

Одноразове введення шкоди дитині не заподіє, так як побічні ефекти розвиваються при систематичному застосуванні цього препарату.


Увага, тільки сьогодні!

Найцікавіші новини