» » » Питання: передоліровка дімідрола аналгина і но-шпи в уколі дитині до 3-х років?


Питання: передоліровка дімідрола аналгина і но-шпи в уколі дитині до 3-х років?

24 травня 10:29, 2011 Дар'я запитує:

при температурі 39 дитині зробили укол дімідрола 1мл аналгина 2мол з но-шпой 2мл, а потрібно було дімідрола 1/3 мл аналгина 1/6 і ношпи 1/5 мл введеной дози. два дні з нього виходить холодний піт і він сильно рухливий, невгамовний. чим це може загрожує? або це всоеобразное переносеніе передозування? які наслідки може за собою повлекті?

24 травня 15:23, 2011 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

Вам необхідно терміново показати дитину лікарю-токсиколога, подібна передозування може призвести до токсичного ураження головного мозку.

25 травня 15:01, 2011 Дар'я запитує:

Де в Кривому Розі приймає лікар-токсиколог? як з ним можна зв'язатися, чи не підкажіть номер телефону?

25 травня 22:40, 2011 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

На жаль, контрактну інформацію лікувальних закладів ми не надаємо.


Увага, тільки сьогодні!

Найцікавіші новини