» » » Питання: Після закінчення пачки Жаніна місячні не прийшли?


Питання: Після закінчення пачки Жаніна місячні не прийшли?

1 березня 23:25, 2014 Альона запитує:

Здравствуйте! допоможіть будь ласка мені з таким питанням: Мені 26років, 3 роки приймаю Жанін. Затримок не було, прийом таблеток не пропускала, алкоголь, антибіотики, сорбенти не приймала.

Але Цього місяця після закінчення пачки місячні не прийшли. Затримка 6 днів, тест негативний. що це може бути? мені пити чергову таблетку через день.

Як мені бути пити чи ні? і потрібно дли робити перерву в прийомі контрацептивів. Якщо потрібно то скільки по часу і через якийсь час ?!
Будь ласка, допоможіть в питанні, більше не кому поставити. Спасибо заранее!

3 березня 10:47, 2014 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

На фоні прийому Ярини, як і інших гормональних контрацептивів, можлива затримка міжменструальної кровотечі. Тим не менш, приймати наступну таблетку слід строго за схемою, незалежно від того, коли почнеться і коли закінчиться кровотеча.

У тому випадку, якщо порушень у прийомі препарату не було, тест на вагітність негативний, то переживати не варто - вагітності у Вас немає. Як правило, гормональні контрацептиви можуть прийматися без перерви до 5 років, тому немає необхідності робити перерву в прийомі, якщо Ви не плануєте вагітність. Отримати більш детальну інформацію по цікавить Вас Ви можете у відповідному розділі нашого сайту, перейшовши за наступним посиланням: Жанін


Увага, тільки сьогодні!

Найцікавіші новини