» » » Питання: Пропуск неактивних таблеток?


Питання: Пропуск неактивних таблеток?

12 серпня 12:03, 2014 Анастасія запитує:

Здравствуйте. Приймати початку Джес 2 місяці тому. під час прийому перших упаковки на 2 день неактивній таблетки почалися місячні, я по незнанню відразу почала прийом наступної упаковки, активні таблетки.

У підсумку місячні були протягом 9 днів мажучі. Зараз 2 упаковка, активні закінчилися, і з завтрашнього дня почнуться неактивні, але судячи з болю в нижній частині живота, місячні почнуться вже сьогодні вночі-завтра вранці .... Тобто цикл змістився на тиждень ... нормально це? Чи немає нічого страшного в тому, що без перерви п'ю активні таблетки вже другу упаковку? Зараз просто продовжувати пити таблетки за графіком?

12 серпня 13:33, 2014 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

У даній ситуації Вам слід продовжувати прийом таблеток Джес: після закінчення активних таблеток прийняти неактивні, незалежно від початку або закінчення менструальноподобного кровотечі. Отримати більш детальну інформацію по цікавить Вас Ви можете у відповідному розділі нашого сайту, перейшовши за наступним посиланням: Протизаплідні засоби - гормональні та негормональні, новітні та кращі, екстрені та безпечні. Додаткову інформацію також Ви можете отримати в наступному розділі нашого сайту: Гінеколог і в циклі статей: Джес


Увага, тільки сьогодні!

Найцікавіші новини