» » » Питання: Пропустила прийом 2 таблеток Джес і почалися місячні?


Питання: Пропустила прийом 2 таблеток Джес і почалися місячні?

29 серпня 11:17, 2012 Тетяна запитує:

Почала пити Джес з першого дня циклу. Пропилу 8 днів, а потім пропустила поспіль 2 таблетки і почалися місячні, що робити припинити зовсім пити і дочекатися следщего циклу і почати нову пачку або продовжити пити цю?


Сексу у ці дні не було.

29 серпня 12:56, 2012 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

Рекомендується зробити перерву, але не більше 4 днів, з урахуванням днів пропуску таблеток і почати прийом нової упаковки, в наступні сім днів необхідний додатковий бар'єрний метод контрацепції, для відновлення контрацептивного дії препарату. докладніше про даний контрацептивному препараті Джес і правилах його застосування читайте в циклі статей перейшовши за посиланням: Джес.

29 серпня 13:47, 2012 Тетяна запитує:

А можна не відновлювати прийом таблеток взагалі? І як це вплине на моє здоров'я?

29 серпня 15:57, 2012 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

Якщо Ви вирішили не відновлювати прийом контрацептиву Джес, то Вам знадобиться підбір інших захисних способів (наприклад, бар'єрна контрацепція). Згідно з інструкцією щодо застосування даного медикаменту, бажано припиняти прийом препарату після закінчення повної упаковки, так як в цьому випадку організм легше адаптується до змін гормонального фону в організмі.

Але навіть у тому випадку, якщо прийом був Вами припинений до закінчення упаковки, виражених проблем бути не повинно. Детальніше про контрацептивні засоби Джес Ви можете почитати у відповідному розділі: Джес


Увага, тільки сьогодні!

Найцікавіші новини