» » » Питання: Ризик настання вагітності після скасування ОК?


Питання: Ризик настання вагітності після скасування ОК?

24 квітня 8:10, 2013 Вікторія запитує:

Здравствуйте! Брала таблетки Ліндинет протягом півроку, потім, після останньої таблетки пройшло близько 5 днів, на 5 день був незахищений статевий акт, після цього вночі почалося маткова кровотеча за типом мнструаціі (як після звичайного прийому ОК).

Після цього місяць таблетки не приймалися, запобігання презервативом. Чи міг той статевий акт призвести до вагітності?

24 квітня 10:51, 2013 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

В даному випадку приводу для хвилювання немає - вагітність не могла наступити. Також Вам необхідно знати, що після припинення прийому протизаплідних таблеток необхідно застосовувати бар'єрні методи контрацепції, щоб запобігти небажаній вагітності. Детальніше з даного питання Ви можете отримати інформацію в тематичних розділах нашого сайту, перейшовши за посиланнями: Ймовірність завагітніти, Ліндинет


Увага, тільки сьогодні!

Найцікавіші новини