» » » Питання: Темні плями на плечі від уколів гомеопатії?


Питання: Темні плями на плечі від уколів гомеопатії?

24 червня 11:15, 2011 Ірина запитує:

Добрий день! Мені 32 роки, У мене дуже захворіло всередині правого плеча, так що через 3 дня руку вгору вже не могла підняти.

Лікар поставив діагноз плечовий періартрит і назанчіл уколи феррум і Бріоніі- кожен день точково обколювати плече в самі больові точки. До цього зробив в суглоб укол знеболюючий (названий не знаю).

Уколи були 5 днів-відпустило + пила Траумель, АЛЕ тепер у мене ззаду на плечі 2 пігментних темних плями, кіт не проходять. Пройде це? І що це за побічний ефект?

24 червня 22:55, 2011 МедКоллегія medicatocity.ru відповідає:

Подібні плями могли з'явитися внаслідок контакту шкіри з залізовмісних препаратом (Феррум), вони повинні зникнути самостійно, але буде краще, якщо ці ділянки шкіри не будуть піддаватися дії відкритих сонячних променів - так плями будуть зникати швидше.


Увага, тільки сьогодні!

Найцікавіші новини